سالروزرحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رابه همه ی شماعزیزان تسلیت عرض می کنم.

( آدمای خوب همیشه تو دل مردم زنده میمونن...)

۱۹ سال گذشت و او همچنان در دل مردم زنده است