روحش شاد!
سالروزرحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رابه همه ی شماعزیزان تسلیت عرض می کنم.

( آدمای خوب همیشه تو دل مردم زنده میمونن...)
۱۹ سال گذشت و او همچنان در دل مردم زنده است
+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم خرداد ۱۳۸۷ ساعت 8:0 توسط علیرضا دهشت
|